Kako ukrasiti solje?

Kako postaje sve hladnije i kako nam uskoro pristize jesen,odlicna solja kafe ili caja moj je prilicno stalni prijatelj tokom dana .

To me ugreje,napuni me energiju i pomaze mi da sve uklopim na listi obaveza.Ukratko pomaze mi ,da zivim svoj najbolji zitot!!

Trikovi sa lakom za nokte , su tako trendi ovih dana , pa sam bila uzbudjena da isprobam i sama.

Od materijala vam je potrebno:

-lakovi za nokte(neke koje duze vreme ne koristite i mozete ekspertisati sa bojama)

-onicna bela solja(mozda imate u kuhinji ili mozete je pronaci po radnjama po veoma povoljnim cenama)

-plasticna posuda (neka posuda koja vam vise nece trebati)

-cackalica

-papirni ubris

-voda

Najbolji savet koji vam mogu dati kod ovog trika sa lakom za nokte jeste da koristite toplu vodu i da radite brzo.

 Lak za nokte moze poprilicno da se stegne kada udari o povrsinu vode ,a topla voda ce malo odloziti taj proces .

Napunite posudu sa toplom vodom i pazljivo kapajte lak za nokte na povrsinu vode .


Sipite sto blize povrsini , jer ce to spreciti da lak za nokte potone u vasu vodu. Ako radite pomocu cackalice zavrtite lak tako da pokrije povrsinu vode .

Odmah umocite vasu solju u vodu i ostavite da odstoji jednu ili dve sekunde kako bi se lak zalepio za solju. Izvadite solju i ostavite je da se osusi na papirni ubrus.

Jednom kada pocnete ,bicete zaprepasteni koliko brzo proces prolazi
.

Moja je preporuka da solje ne perete u masinu za posudje ili ukoliko to vec radite da solju zaklopite sa nekoliko suda . Ja preporucujem da solju perete rucno.

Vodite racuna da vam lak ne prelazi ivicu solje kako lak ne  bi dosao u dodir sa vasim ustama.

Pozdrav 🥰

Коментари

Популарни постови са овог блога

Principi za savrsen zivot

Trend - leto 2020