Trend - leto 2020

У овој новој деценији трендови избацивања постају све пролазнији, а сви тражимо одећу која ће имати трајан утицај у ормару с капсулама. Стазе за пролеће лето 2020. биле су знатно комерцијалније него иначе, са фокусом на класичне куповине наслеђа, а не на ћудљиве и уметничке креације, које би потенцијално могле да спадају у категорију навала или непрактичне. Сваки модни купац о седмици моде у септембру користио је ријеч "реално" као главну тему. Још једна модна реч за моду пролеће 2020. године била је „носивост“ - реч коју ја обично не волим да користим за описивање одеће, с обзиром да је то њихова основна функција, али то је придјев који се и даље користи за описивање естетике за пролеће 2020. године.
Сви главни трендови неприметно ће прећи у многе наше гардеробе и остати тамо у догледној будућности. На пример, један од најпопуларнијих артикала за пролеће је једноставна плава мајица за дугме Окфорда компаније The Row, заједно са бодијама, малим црним хаљинама и опуштеним оделом. „Нека буде једноставно, али никада досадно“, тако Лиса Аикен из Мода Операнди резимира тон ове разумне сезоне. "Велика већина колекција писта била је невероватно носива. Брендови су на нови и занимљив начин приказали врхунске хероје гардеробе: одијело, кратку бермудску боју, бијелу кошуљу, тениски топ ...", каже Елизабетх вон дер Голтз, Глобални директор за куповину у Нет-а-Портеру.
Иза те жеље за класичнијим, безвременским комадима стајала је тема која је високо на дневном реду сваког модног уреда на свијету: одрживост. Од изумирања побуне стациониране изван ревије Вицториа Бецкхам, до модних ревија неутралних угљеника, утицај модне индустрије на планету био је нешто што се није могло занемарити током модног месеца. Нема сумње да ће одрживост имати значајан утицај на обликовање трендова у наредној деценији.
Хеатхер Грамстон, менаџер за куповину компаније БровнсФасхион, рекла је да је посебно запажено 2020. године како нови талент реагује на ове изазове, проналазећи нове начине производње и израде одеће: "Мислим да иновација која потиче из новог таласа талената изгледа стварање одрживог Дизајнери попут Анцуте Сарца, Мариах Еса и Дуран Лантинк сви стварају нешто невјероватно јединствено и гурају разговор на свјесно облачење према напријед. " Границе између сезона такође постају много мање дефинисане - колекције за пролеће лето 2020. чине израду капсуле коју можете да носите дванаест месеци у години. У ствари, вероватно сте видели капуте и одећу као што сте били купаћи костими на пистама за ове колекције, што је одраз начина на који више не купујемо нешто што ћемо обући само једну сезону. Испод ћете наћи капуте, кожне преграде и плетене стилове уз сандале, торбе од ратана и штикле Бермуда.
Можда ћемо бити усредсређени на разумно облачење, али то не значи да је модни месец био без тих утицаја. Између модног месеца који се највише говорио морао је бити хаљина Версаце, која је била преобликовање хаљине коју је Јеннифер Лопез носила на Гремију 2000. Чак се и Анна Винтоур нацерила када је Ј.Ло шетала пистом на миланској недељи моде у хаљина која је довела до проналаска Гооглеове алатке за претрагу слика. Ово није био само тренутак за Инстаграм - Нет-а-Портер напомиње да је ово највећа инвестиција са Версацеове писте. Оригинална верзија за писту износи 6960 фунти, док је НАП увелико купљен у комерцијалној верзији за 4850 фунти.

Спремни сте за више детаља? У наставку приказујемо све херојске силуете, боје и теме, као и мање завршне детаље који пролазе у новој деценији. Од минимализма 90-их до Бермудских одевних комбинезона, наставите даље да се крећете оним што је за пролеће.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Principi za savrsen zivot